Pages

Sunday, December 28, 2008

Things That I Hate About School

things that i hate bout shcool!!! haha got no better idea lol... suddenly this crap crossed my mind... so i work on it to cherish my damn boring day... hahaha~
here it goes......

4 things i hate bout school....
school..? owh im in college now... haha i guess it does not matter aite...

1- Rules
Gosh!! really hate those craps.. well some of them k... dont know why... mayb because they are againts my wonderful nature... hahaha
and currently im breaking that no-life rules... haha im proud of myself... say NO to RULES!!! wahahaaha maybe some of u disagree... well none of my business... lalala~ =p

2- Mr Director
sorry to say lol mr.-you-know-who... i didnt really mean it... but u always babling bla..bla..bla... and u keep repeating the same sleepy speech... ow come on dude!! u dont know how to give a speech? u dont know how to express words from bottom of your heart?
what u did is only reading the text that have been written for u.. owh gosh!! must u? isk isk isk.. pity u... ow and one more thing... u keep talking bout rules... hahaha damn it... i wont listen at all... lalalalalala daydreaming is better lol... ^_^

3- WIRELESS
i have to pay for it... bloody hell!!! i thought the college is loaded enough to sponsor the wireless network for students... well my dream i guess... i have to pay.. i have to pay for that damn bastard slow connection!!!!! what's this?? not worthwhile at all...
im never going to pay for that crap again.. never!! huhu just borrowed the maxis broadband from my roommate.. thanks dude~ =)

4- morning class
i love to sleep until afternoon u know... hahaha bad me!! =p huuuuuuu miss my sleeping time.. isk =( i have to wake up early in the morning... brush my teeth... take the turn... standing, queuing and waiting to take my shower... owh im used to it now... and i got backup plan for that... haha i decided to wake up late every morning coz nobody is showering that time... they all gone for lectures... bathroom is mine now... wahaha~

5- Assembly
ow ow i really hate this... no wonder i skip it all the time... ahhahaha~~ well not so much comment bout this creepy assembly... i do hate it.. haha~


so that's all i guess... actually that's what i can think right now... haha maybe there are still few things that bother me... well never mind... they didnt affect me so much kot... haha~ now time for revenge!! *evil face*

sapphire diary
a.r.y.a.n.n.a
athirah mohamed
kacipcrew
kecilmolek
zatiehussin
the exquisite instigator
HumptyDumptyLittleMarini

all of you have been tagged!!!!
post what u hate bout school k... lalalalalala~~ =p


p/s : sorry if my english is terrible... i know that... hahaha =p

3 comments:

a.r.y.a.n.n.a said...

mr teddy~~
i love skool^^
kne bwat gak ke??
hehe :D

reenkyra said...

ow its a must...
haha~ =)

athirah mohamed~ said...

mike-kun.. thanx 4 da tag.. haha
(sila baca ngan nada separuh mati)
=D

Followers

± Kata Menoda Bahasa ±