Pages

Sunday, July 12, 2009

do we love our Malaysia?


Inilah barisan kita,
Yang ikhlas berjuang.
Siap sedia berkorban,

Untuk ibu pertiwi.

Sebelum kita berjaya,
Jangan harap kami pulang!
Inilah sumpah pendekar kita,
Menuju medan bakti.

Andai kata kami gugur semua,
Taburlah bunga di atas pusara.
Kami mohon doa,
Malaysia berjaya!
Semboyan telah berbunyi,
Menuju medan bakti.




mereka sudah...
kita bila lg?
cintai negara kita...
pertahankan keamanan, kemakmuran dan kemerdekaan yang kita ada...
jauhi pergolakan perkauman...

say No to racist!!
say No to racism!!

kerana kita...
satu Malaysia...

1 comments:

abg yap said...

"tak salah utk jd racist kerana org yg terlalu menentang racist juga rasist..saya memang rasist kerana bangsa saya masih dibelakang namun tak pula saya nafikan hak kaum lain selama ini..saya akui saya ini seorang ultramelayu tetapi tidak pula saya belakangkan Perlembagaan Persekutuan atau lebih tepat lagi Kontrak Sosial..cuma saya sedih saya juga turut dituduh rasist oleh bangsa saya tanpa mereka sedar bangsa KITA masih ketinggalan..mereka salahkan kerajaan pimpinan saya hingga pimpinan Najib tapi mereka tidak pernah pula tanya diri mereka apa sumbangan mereka sbg seorang yg tidak racist..jadi sila beritahu saya apa salahnya saya racist ?" TUN M .............FIKIR2KAN

Followers

± Kata Menoda Bahasa ±