Pages

Wednesday, August 25, 2010

s.e.r.a.b.u.t.

oyeah serabut kepala otak yang amat sgt!! jom jom serabut sama-sama..
bukan mudah utk decide sumting yg penting kn.. extremely! haih.. buntu aku buntu... aku xnk org menangis sbb aku... sbb ak rsa jahat sgt... maaf..semua tu tanpa niat.. tak penah telintas pn nk menzahirkan air mata anda..

jalan terbaik? aku tak tahu.. tak berperasaan? mungkin... kejam? hhmm... maaf jika anda terseksa... mungkin ak terlalu pentingkan diri bukan... konon utk kebaikan tp... menyakitkan orang... baikkah itu?

entahlah... ak x dpt decide... mungkin lebih baik aku menyendiri... mungkin lebih baik aku dgn dunia ak sendiri.. tanpa menyusahkan org lain lagi... moga-moga tiada yang sakit hati dan menangis lagi...

adios~

1 comments:

Anonymous said...

Christina Perri-Jar of Hearts.

Followers

± Kata Menoda Bahasa ±