Pages

Monday, December 20, 2010

bodoh bodoh saja..

o-yeah o-yeah o-yeah!!!
aku hepi aku hepi!!
tamat suda game bola 8 sebelah tertutup Kg Raja.. waha semangat teh sep2 kapong wat tournament.. pacing undi lako tu.. haha!

event hari jumaat ngan ahad.. fuh seyes penat! 8 je maen reserve haram sorg pn tadak.. last2 aku lari kuar dulu minum air.. mampuih3

sape menang?
aha tengok intro pn da tau kn sape johan... hahahha walaweyh!! mestila kirog!! 1-0 pn da cukup utk sentap RM300 tu.. biasa la event kampung kn.. RM300 tu kira okey la daripada dapat toto.. kn kn? aha

RM300..
hhmm lepas la tu bwat support minyak motor+topup+makan anak bini.. aha dan2 je kn.. mkn pn mak masak kt umah.. ad hati nk berbini.. sapa maw ntah..
so berbalik pada game td.. em oke la bg aku.. even hujan, stil dpt men dpt ligan lagi.. makan pasir pn ad.. mna tak nya pegi dive dlm air bertakung bwatpa.. kn sodap tu merasa pasir + ada ayor lagi.. haha

3 goals in 5 matches..
nt bad la kn.. aku pn puas hati sbb aku tau tu je yg aku mampu.. tp kna pulun kaw2 dgn member2.. tu confirm la.. byk chances kot.. penalty kick pn xmaw masuk.. duk main tiang palang plak.. haha boooo!!!!!!!!!

tu hari gembira gua.. tp deep inside still broken-hearted.. chewah speaking bagai.. ad hati kn? ckp melayu pn tunggang terbalik.. hahaha

hidup... kadang2 kita lalai..leka..alpa.. lumrah manusia.. tp semua depend pada kita sama ada kita nk teruskn atau mencari jalan yg baru.. honestly aku masih mencari.. aku masih perlukan satu medan utk aku pegang, utk aku bergantung agar dapat terus ke hadapan.. aku ad misi visi aku.. aku nk setanding dengan dia.. aku nak.. aku dapat mendampingi dia..

oh please wait for me..
yea aku tau dia terlalu baik untukku.. tp tu tak bermakna aku tak boleh mencuba kn? aku terima seandainya ada seseorang yg lebih baik utk dia.. =)























1 comments:

KizZ said...

hehe..jadi-jadi...caya lah anak murid..hehe..kita memang perlu tidak tewas walaupun jatuh untuk kali ke 8

Jom sini,
Tuto tinggalkan link lepas komen

Followers

± Kata Menoda Bahasa ±