Pages

Tuesday, April 19, 2011

apa di sebalik itu?


gundah ! masih mencari dan menanti jawapan.. kalaulah semuanya terang dan nyata Ya ALLAH.. beserah jelah kn..
=)
aku yakin Kau dah susun semuanya.. cantik dan elok.



ومكروا ومكر الله والله خير الماكرين

mereka merancang, ALLAH merancang. Sesungguhnya ALLAH sebaik-baik perancang. (Ali-Imran: 54)




sedang aku menulis entry ni, tadi tiba-tiba datang seorang sahabat mengetuk pintu.

"ei aku tak g pengajian hadis malam ni.. ada kelas. kau tlg handle ea?"

aiyak! tolong jangan.. bukan skrg.. aku masih mentah la der.. next time oke? aku tumpang dgr je boleh la.. heh!

bukannya tak maw handle.. tapi aku masih belum yakin yg aku layak utk semua tu.. diri masih mentah.. byk benda lagi yang kena baiki.. byk lagi kekurangan.

suatu hari nanti mungkin. insyaALLAH.
=)

0 comments:

Followers

± Kata Menoda Bahasa ±