Pages

Wednesday, August 22, 2012

orang beraya, kami pun nakk...


dengan menyebut nama Allah yang tidak ada sesuatu pun yang dapat mendatangkan bahaya, baik di bumi mahu pun di langit . Dia lah Yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui .

Alhamdulillah masih lagi diberi nikmat untuk bernafas sesudah masuk Syawal hari yang ke-4 ini . macam mana raya ampa? seronok ? yang dapat duit raya, sudah tentulah seronok bukan? yang tak dapat macam kami ni, redha je lah.. sob3 ;p

so far, hari-hari dipenuhi dengan pelbagai aktiviti raya.. daripada open house, kenduri, hingga lah sesi bergambar.. orang lain beraya, kami pun nakk... haha photoshoot la sangat.. posing je lebih, masing-masing bajet comey..  >.<


hahaha teruna mana laa ni... 
Ya Allah, penuhilah hati-hati kami dengan cahaya Mu yang tidak pernah hilang .




tunjuk gapo tu.. haha !
kepunyaan Allah setiap apa yang ada di langit dan di bumi .




kebun sapa laa korang rembat ni...





amboi3 mengalahkan anak dara...




Ehhh gambo aku pun ada ?? ;p




hhmm balik dulu lah.. selamat hari raya semua ! 
taqabbalallahuminna wa minkum





p/s: saat kita seronok menyambut lebaran, jangan kita lupa akan tanggungjawab kita sebagai hamba. laksanakan perintahNya, dan tunaikan kewajipan kita.. hayati setiap benda di sekeliling kita, itu bukti kebesaranNya.


"Segala yang ada di langit dan yang ada di bumi adalah kepunyaan Allah dan jika kamu melahirkan apa yang ada di dalam hati kamu atau kamu menyembunyikannya, nescaya Allah akan menghitung dan menyatakannya kepada kamu. Kemudian Dia mengampunkan bagi sesiapa yang dikehendakiNya dan menyeksa sesiapa yang dikehendakiNya (menurut undang-undang peraturanNya). Dan (ingatlah), Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu." (2:284)


0 comments:

Followers

± Kata Menoda Bahasa ±